دستگیری سارق خودرو با ۱۰ فقره سرقت در بوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری سارق خودرو با ۲ دستگاه خودروی سرقتی و ۱۰ فقره سرقت خبر داد. 

 سرهنگ "جهانبخش صیادی"در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۲۲ چغادک و ۲۱ عالیشهر با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار شدند.

وی در ادامه افزود: با رصد دقیق، سارق با یک دستگاه خودروی سواری پراید در یکی از خیابان‌های سطح شهر حین سرقت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ "صیادی" با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم مقادیری اموال مسروقه، آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته خودروی توقیفی نیز سرقتی و دارای سابقه سرقت از شهر بوشهر میباشد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی منزل و مخفیگاه متهم نیز مورد بازرسی قرار گرفت که یک دستگاه خودروی پراید سرقتی دیگر و مقادیر زیادی اموال مسرقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر بیان کرد: در تحقیقات بعدی صورت گرفته، متهم به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو دیگر در سطح شهر بوشهر اعتراف کرد. 

سرهنگ صیادی درپایان بابیان اینکه از شهروندان خواست تا خودرو خود را به تجهیزات ایمنی مجهزکنند گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.